لطفا با لبخند وارد شوید...

در آمد از اینترنت

لطفا با لبخند وارد شوید...

در آمد از اینترنت

دوستان بهیچوجه توی سایتهای ایرانی مخصوصا باکسها ثبت نام نکنید!

دوستان بهیچوجه توی سایتهای ایرانی مخصوصا باکسها ثبت نام نکنید!


متن زیرو بخونید تا بفهمید نتیجه اعتماد به باکسای ایرونی چیه!


اینم متن اس ام اس من با مدیر بخش باکس 24:

س: جناب من مدت 3 ماهه که منتظر واریز مبلغ از سوی شما هستم لطفا واریز فرمایید

ج: بدون پاسخ تا یکهفته

س: جناب من با نام کاربری aking از مجموعه های فعال شما هستم و درخواست واریز وجه پس از چند وقت دارم لطفا واریز فرمایید

ج: بدون پاسخ

س: اگه تا 24 ساعت دیگه من دریافتی نداشته باشم در فروم و وبلاگهام اعلام میکنم لااقل جواب منو بدید.

ج: نام کاربری

س: aking میدونم میخوایید منو مسدود کنید 

ج: بله همینکارو میکنیم نباید با تهدید درخواستتونو عنوان میکردید!

س: من چندین بار هم تیکت زدم و هم اس ام اس زدم چرا جواب ندادید چون قصد پرداخت نداشتید....

ج: همه کاربران صبر کردن شما هم یکی از اونها

س: من این مطالبو حتما انعکاس میدم و حتی اگه مسدود هم کنید با نام کاربری دیگه میام تو فروم و اعلام میکنم...

ج: من راضی نیستم که شما ثبت نام کنید

س: لطفا بحث رضایتو مطرح نکنید شما که با وقاهت تمام پول مردمو بلاک میکنید و اینجوری سر بالا جواب میدید که این عین رعایت نکردن حق الناسه! من پول زیادی نخواستم و اگه پروفایل منو ملاحظه کنید میبینید که خیلی بیشتر از اینا سرمایه گذاری تو باکس24 و تو سایتهای دیگتون کردم!

ج: اینجا باکسه بانک نیست که سرمایه گذاری کنید...

س: پس اعتماد من به شما چی میشه؟!

ج:...... هیچ جوابی 

 

دوستان این عین متن اس ام اس هایی هست که من با شماره 09356727576 با جناب حیدری داشتم

هدف از درج همچین مطلبی صرفا بخاطر اطلاع رسانی بود و من قصد اهانت بهیچ کسیو ندارم فقط حواستونو جمع کنید و سعی کنید به گفته خود جناب حیدری پولاتونو با باکس نسپارید و اونو تو بانک سرمایه گذاری کنید....

موفق باشید

خوندید دوستان؟!

پس...... بهیچوجه توی سایتهای ایرانی مخصوصا باکسها ثبت نام نکنید!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد